Congrés de la Felicitat i les Emocions

IES Botànic Cavanilles

Clica per més fotos ^

L'IES Botànic Cavanilles és un institut situat a La Vall d'Uixó (Castelló). En aquest centre s'imparteix ESO, Batxillerat (diürn i nocturn) i Formació Profesional.

En tot moment, el centre ha tingut una vinculació directa amb els ensenyaments profesionals, formant alumnes a les àrees de mecànica de l'automòbil, electricitat, electrònica i administració comercial.

També s'imparteixen diferents modalitats de Batxillerat com són la d'Humanitats i Ciències Socials i la de Ciències i Tecnologia.

A més, gràcies a la web família els pares, mares, tutors i tutores poden posar-se en contacte fàcilment amb els professors del centre per justificar les faltes de l'alumne, conèixer les qualificacions de l'alumne, saber quines activitats s'estan fent al centre i trobar molta més informació, tant del centre com de l'alumne.

Al llarg de tot el curs, l'alumnat del centre realitza diferents activitats relacionades amb la temàtica del congrés, així com altres amb relació amb la sostenibilitat i el maltracte a la dona, temes dels congressos anteriors. Així, l'IES Botànic Cavanilles treballa temes de gran relevància hui dia, concienciant els alumnes sobre la seua importància