EQUIP DE CONTINGUTS

Marina Canós

Hola, sóc Marina, tinc 17 anys i estic estudiant el batxiller de ciències socials ja que vull estudiar dret a la Universitat de València. Les meues aficions són eixir a còrrer, veure pel·lícules d'intriga, llegir i escoltar música.

Silvia Pérez

Jo em dic Silvia, tinc 17 anys i estudie el batxillerat d'humanitats, encara que cursaré la carrera de Publicitat i relacions públiques a l'UJI. M'encanten els gats, llegir revistes, veure sèries i viatjar.

Míriam Romero

Hola bebes. Em dic Miriam, tinc 18 anys i estic estudiant 2n de Batxiller de ciències socials, ja que vaig a cursar la carrera de Periodisme, però m'agradaria treballar en política. M'agrada escoltar música, veure sèries i estar amb els meus amics; i en un futur viatjar per tot el món.

Nosaltres hem sigut les encarregades del contingut de la web i per aquest motiu agraïm la participació de tots el professors que ens han proporcionat la informació necessària per poder realitzar-la.