CONGRÉS SOSTENIBILITAT 2018

Durant els dies 26, 27, 28 de març el IES Botànic Cavanilles celebra el 2n Congrés que enguany té la temàtica de la Sostenibilitat, caracteritzat per un símbol dissenyat pels propis alumnes de l'institut.

Hui en dia, la sostenibilitat és un tema que està present en tots els àmbits que ens envolten. La Terra està sofrint les conseqüències d'un desenvolupament econòmic i social que no ha tingut en compte el respecte al medi ambient, provocant així greus problemes que estem començant a sofrir.

Arran d'aquest problema l'institut ha decidit celebrar aquest congrés on es mostraran diverses activitats estructurades en concursos, tallers i exposicions relacionades amb la sostenibilitat.

Aquestes activitats han sigut realitzades per l'alumnat de l'institut a càrrec del diferents departaments, amb l'ajuda de tots els professors. Enfoquem el tema des de diversos sectors per tal de mostrar com es pot resoldre aquest problema.

Entre les activitats que es realitzaran durant el congrés, una de les més destacades és l'exposició d'un cotxe que ha passat de funcionar amb benzina, a fer-ho amb electricitat, aquest projecte ha estat realitzat pels alumnes del Grau Superior d'Automoció.

L'objectiu final d'aquest congrés és concienciar als alumnes i a les seues famílies de la importància que té ajudar el planeta per tal que les pròximes generacions puguen gaudir d'aquest, igual que nosaltres ho fem.

sostenibilidad