Programari

DILLUNS 26 DE MARÇ

8:30 Sessió inaugural.

9:30 Comunicacions de l'alumnat de 1r, 2n i 3r d'ESO i FPB. Tallers diversos dirigits per l'alumnat de CFGM i CFGS, 4t d'ESO i Batxillerat.

12:30 Teatre a càrrec d'alumnat del centre.

Per tot el públic

17:00 Teatre a càrrec d'alumnat del centre.

18:15 Coca i xocolate.

18:30 Taula redona amb la intervenció de Charo Castelló (Fundació Tots Units), Pasqual Gonzàlez (L’Arquet-Ecologistes en Acció), Jose Antonio Nebot (Heliotec), Esther Paulo (Fundació Noves Sendes), Félix Segarra (CuiNatur). Moderada per Marisa Talamantes.

DIMARTS 27 DE MARÇ

9:30 Comunicacions de l'alumnat de 1r, 2n i 3r d'ESO i FPB. Tallera siversos dirigits per l'alumnat de CFGM i CFGS, 4t d'ESO i Batxillerat. Ponències adreçades a l'alumnat de CF i Batxillerat en diferents indrets de la Vall d'Uixò. Exposicions dels treballs elaborats per l'alumnat.

Per tot el públic

17:30 Ponència a càrrec de José Vicente Esteve Cano, catedràtic de Química de la Universitat Jaume I.

18:45 Coca i xocalate.

19:00 Actuació de Alberto Vivó, monologuista de Big Van Ciencia.

DIMECRES 28 DE MARÇ

9:30 Activitats variades organitzades per l'alumnat.

10:00 Actuació musical del grup Brea.

11:00 Lliurament de premis.

14:00 Dinar de cloenda patrocinat per l'AMPA.